16.12.2022
#ForeignersTeam Po více než 13 letech se firma Foreigners rozhodla změnit vizuál. Postupná změna probíhá pod bedlivým dohledem CFO Vojtěcha Stehna, kterého jsme se zeptali na pár otázek. Proč jsme se pro změnu rozhodli? A co všechno vývoj nového designu obnášelo? Dozvíte se v článku.
Foreigners je na trhu už skoro 14 let. Za tu dobu jsme vyspěli a vyzráli. Firma expandovala do několika divizí a zvětšil se i náš tým. Postupem času začalo staré logo i vizuál působit zastarale. Navíc jsme řešili situace, kdy klienti nevěděli, co naše logo vyjadřuje.
Nový vizuál je minimalističtější. Zvolili jsme tmavší, elegantnější barvy. Zároveň ale nechybí hravý prvek – písmeno F, které je stylizované pomocí kostiček. To byl nápad naší realitní makléřky Kateřiny Stehnové Strašákové. Rebranding s sebou přinesl i pár dalších změn. Například divize Foreigners Majitelům změnila název na Foreigners Reality.
Od prvních podnětů až po představení firmě trval proces 5 měsíců. Sami jsme byli překvapeni, co všechno taková změna obnáší. Navíc jsme se museli shodnout v rámci vedení, což není vždy jednoduché.
Na zelenou jsme úplně nezanevřeli. I když jsme si pro nový vizuál firmy jako hlavní barvu zvolili tmavě modrou, pro naši divizi Foreigners Services (služby pro cizince a jejich zaměstnavatele) budeme zelenou barvu využívat i nadále. Vybrali jsme si ale tmavší, sofistikovanější odstín.
Nebojte se, jsme to stále my. Stejné služby, stejná kvalita, stejný přístup. Jen jsme po 13 letech převlékli kabát. Doufám, že se vám nový vizuál líbí. A díky, že s námi „posouváte svět“.
—
Co si o rebrandingu myslíte? A líbí se vám nové logo? Napište nám do komentářů.